poniedziałek, 12 stycznia 2009

Do startu...Gotowa?...Hop!

Serdecznie witam tu i teraz.
Początkowo może powiem, co to za jedna ze mnie. Jako, że sama lubie, kiedy znam imiona ludzi w internecie, to wyjawie i swoje- Agata. Jeśli chodzi o Kokardę, to wynika to z mojej obsesji na jej temat. Maniakalnie poszukuje jej wśród ubrań i przedmiotów, a następnie często nabywam drogą kupna. Co się tyczy szafiarstwa, to od dłuższego już czasu śledzę różnorakie szafy. Sprawiły one że w mojej głowie zaczęły pojawiać się ubraniowe pomysły, zachcianki; przekonałam się też do kupowania przez internet. Wniosek prosty- same plusy! :) Pojawiła się więc i chęć dołączenia do tego jakże sympatycznego "światka". Gdyby jednak nie zazdrość, że pewna Marzymska ma już bloga i wpis u Sztywniary to z pewnością odkładałabym tą decyzję w nieskończoność.
Mogę jeszcze dodać, że na modzie to ja się raczej nie znam, ja się tym tylko bawię. Czasem dobrze bawię. Ale i tak zwykle kończy się na: "Nie mam co na siebie włożyć!" Ale, koniec opowieści, czas na działanie!

1 komentarz:

  1. oj kokardy to moja wielka milosc, wiec pewnie bede tu do Ciebie wpadac zeby poogladac Twoje;)

    OdpowiedzUsuń